rss

يکشنبه پانزدهم 4 1393
 بنده نامه ي زير را نوشتم و به چندين و چند خبرگذاري ، شبكه تلويزيوني ( بخش اخبار ) و روزنامه فرستادم. و قصد دارم در شبكه هاي اجتماعي نيز آن را منتشر كنم.


سلام
لطفا در مورد بورس اطلاع رساني كنيد.
6
ميليون نفر ( به همراه خانواده هايشان ) جزو سهامداران خرد بورس هستند و هر روز وضعشان بدتر از ديروز مي شود .
عده اي نصف داراييشان را در بورس از دست داده اند.
بورسي كه با تشويق و خوب خوانده شدن آقاي روحاني وارد آن شدند.

اصلا معلوم نيست علت سقوط بورس در اين مدت چيست؟

عده اي خود دولت را مسئول اصلي ريزش مي دانند و مي گويند كه دولت مردم را به اين ميدان آورده تا با كاهش سرمايه هايشان ، نقدينگي و تورم را كنترل كند.

و اين در حالي است كه كساني كه از اعمال دولت خبر داشتند و به اصطلاح رانت دار بودند ، زودتر دارايي هايشان را نقد كردند و رفتند.

اينكه دست دولت در كار است را حتي خود آقاي وزير اقتصاد هم بر آن صحه گذاشتند و گفتند كه ما در بورس حباب مشاهده كرديم و براي از بين بردن آن ورود كرديم!!!

بعدها گفتند كه ما براي بهبود وضعيت عصفبار بورس چند هزار ميليارد تومان به آن تزريق خواهيم كرد كه دروغ بود و بازار سرمايه نهايتا چند صد ميليارد تومان از آن مبلغ را بيشتر نديد.

لطفا بررسي كنيد كه چگونه است كه رانتداران و وابستگان دولت و سهامداران حقوقي و گردن كلفت ها هر روز سرمايه شان بيشتر مي شود و مايي كه به حرف هاي رياست جمهوري اعتماد كرديم و اموال خود را به بورس آورديم ، هر روز بايد سرمايه مان كمتر شود؟

لطفا بررسي كنيد كه چرا سرمايه مردم ( سهامداران خرد ) هر روز 4 درصد كم مي شود ولي شاخص بورس اوراق بهادار تهران هر روز 1 درصد افت مي كند؟

مگر همين دولت نبود كه به آمار و ارقام دولت قبل خرده مي گرفت و آن را كذب مي دانست؟

اكثر مردمي كه به دولت فعلي راي دادند براي بهبود وضعيت اقتصاديشان بوده ، ولي چرا هر روز وضع اقتصاديشان دارد بد و بد و بدتر مي شود و اخبار حمايت و بهبودي هم كه از زبان مسئولين به ويژه شخص رياست جمهوري شنيده مي شود همه اشتباه و بي پايه و اساس از آب در مي آيد.
اگر در بين سهامداران خرد باشيد ، مي بينيد كه كاملا اعتماد آنها از اخباري كه از دولت مي آيد از بين رفته و گاها با شنيدن اخبار خوب از زبان وزير اقتصاد ، رئيس سازمان بورس و رئيس جمهور ، همه سعي در فروش سهام هايشان مي كنند و رفتار برعكس از خودشان نشان مي دهند.

در كشور هاي ديگر با اين افت عجيب و بي سابقه بورس ، تمام مسئولين مورد بازخواست قرار مي گيرند و گاها استعفا مي دهند ، و اين در حالي است كه تا كنون رياست جمهوري و وزير اقتصاد بخاطر عملكرد ضعيفشان و وعده وعيد هاي دروغشان ، حتي يك عذر خواهي هم از مردم و از خانواده هاي اين 6 ميليون سهامدار خرد نكرده اند

و در اين ميان صدا سيما هم كه در زمان اوج بورس هر روز تبليغ بورس را مي كرد و در تمام اخبار صبحگاهي ، نيمروزي و شبانه اش به عنوان تيتر اول ، با صداي رسا و خوشحال خبر از صعود شاخص هاي بورس را مي داد ، اكنون تيتر يك كه سهل است ، جزو هيچكدام از عناوين خبري اش ، وضعيت پيچيده ، مبهم و ضعيف بازار سرمايه را منعكس نمي كند.
از طرفي شخص آقاي دكتر روحاني در سخنراني هاي بسياري مي فرمايند كه بنده نقد پذير هستم و با گوشي باز آماده ي شنيدن انتقادات و اصلاح بدنه ي دولت را دارم و از طرفي ديگر مي بينيم كه انتقاد كه نه ، سوال جمع زيادي از سهامداران خرد از ايشان در سايت رسمي ايشان و در پايگاه هاي اينترنتي بي جواب مي ماند ( از جمله خود بنده ). خوب اين چه نقدپذيري ايست؟
من به عنوان يك سهامدار جزء كه به اين دولت اعتماد كرده بودم ، از شما مي خواهم كه به وضع بورس رسيدگي كنيد و حداقل علت افت هاي بي دليل اين مدت را بررسي كنيد.

متشكرم
يا علي
(0) نظر | برچسب ها :
X